over mij: Leen de Haan
Mijn naam is Leen de Haan van het gelijknamige administratiekantoor in Waddinxveen. Na mijn M.E.A.O. opleiding heb ik verschillende financiële functies bekleed in het bedrijfsleven. In de avonduren heb ik de SPD studie (I en II) gevolgd en met een diploma afgerond.
Ik heb onder andere vijf jaar gewerkt bij een accountantskantoor (A.A.). Als eerste assistent was ik een aantal jaren verantwoordelijk voor alle boekhoudkundige en fiscale zaken. Vooral in deze jaren heb ik enorm veel ervaring opgedaan en het vak tot op detailniveau geleerd.
Leen de Haan Administratiekantoor
In 2014 heb ik mijn eigen onderneming Leen de Haan Administratiekantoor opgericht. Tot mijn belangrijkste doelgroepen reken ik (kleine) startende ondernemers, Zzp’ers en MKB-ondernemingen (tot 10 medewerkers), voornamelijk in de regio Gouda, Waddinxveen, Zoetermeer, Alphen aan de Rijn en Bodegraven.
Voor wat betreft mijn dienstverlening ben ik gespecialiseerd in alle boekhoudkundige en fiscale zaken, in relatie tot de doelgroepen die ik bedien. Ik bied verschillende vormen van dienstverlening, zowel op project- als op uurbasis. In overleg met mijn klanten stel ik altijd een pakket op maat op. Daarbij kun je ervoor kiezen om je boekhouding grotendeels zelf te doen, of volledig aan mij uit te besteden (en alles wat daar tussen zit…). Ik durf gerust te stellen dat ik zeer aantrekkelijke tarieven bied. Meer informatie over mijn diensten en tarieven vind je hier >>.
wat je van mij als persoon kunt verwachten
Jouw wensen en eisen komen bij mij op de eerste plaats. Als mijn belangrijkste verantwoordelijkheid zie ik vanzelfsprekend dat jouw financiële administratie perfect op orde is én dat je opgaven aan de Belastingdienst volgens de laatste eisen worden verwerkt en ingediend. Dat geeft jou de zekerheid dat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan.
Verder kun je van mij verwachten:
- enthousiasme en betrokkenheid
- positief kritisch
- open, persoonlijke contacten
- betrouwbare, flexibele samenwerking
- advies en begeleiding, ook buiten kantooruren om